Teamviewer
Teamviewer
Klantportal
Klantportal
Support
Support

CRM integratie telefonie

Koppel jouw CRM systeem met je telefooncentrale.

Support en consultancy CRM integratie bij ISO Groep
Vast-mobiel telefonie oplossingen van ISO Groep
Wil je jouw CRM systeem koppelen met je telefooncentrale?

Dat kan, met één druk op de knop

Door de telefooncentrale te koppelen met je CRM-systeem kun je met één druk op de knop jouw (potentiële) klanten bellen. Het CRM-systeem fungeert dus als telefoon. Na het telefoneren kun je makkelijk notities toevoegen, zodat jij of je collega’s kunnen zien wanneer er gebeld is en wat er is besproken.

Tijd besparen?

De voordelen

Belgemak

Met één klik een klant uit jou CRM systeem bellen (Click-to-Dial) biedt gemak en bespaart tijd bij het bellen naar klanten.

Belnotitie koppelen

Maak tijdens het gesprek een belnotitie waarin automatisch dag en beltijdstip staan en koppel dit eenvoudig aan het klantdossier.

Herken de klant

Belt een klant? Dan verschijnt een pop-up met klantinformatie op jouw scherm. Klik op de pop-up en de klantenkaart in het CRM pakket gaat open.

CRM integratie
Pop-up scherm met klantinformatie

Wil jij klantvriendelijker de telefoon opnemen?

Als je weet wie je aan de lijn hebt, kun je de klant snel en efficiënt helpen.

“Goedemorgen mevrouw Ringeling”, “Hallo Pieter Printer”. Vaste klanten van ISO Groep kunnen we begroeten met hun eigen naam. De eerste keer is het vaak enkele ogenblikken stil en is de klant verbaasd. Maar daarna wordt het zeer gewaardeerd!

Scheidingslijn
Meer weten?

Integratie van vaste- en mobiele telefonie via cloud- of fysieke telefooncentrale

Bel ons op 0418 – 65 50 50 voor een goed gesprek, stuur een mail of kom langs voor een kop koffie.

Demo aanvragen
Scheidingslijn

Van onderwijsgroep tot multinational en van apotheek tot accountant. ISO Groep levert CRM integraties voor elk type organisatie.

Overal bereikbaar

Benieuwd naar andere mogelijkheden?

Vragen over telefonische werkplek?

Neem contact op met
Marien de Wilde