In een wereld met vergaande automatisering naderen we het punt dat IT mensen kan vervangen. Maar zolang er nog mensen nodig zijn, blijft IT ondersteunend.
Printers, IT en telefonie
Kantoor digitalisering
Kantoordigitalisering begint bij ISO Groep. Bedrijven, scholen, apotheken, zorginstellingen, non-profit instellingen en accountants kunnen bij ons terecht voor hun printers, IT en telefonie. Wij zorgen voor de juiste samenhang tussen deze drie onderdelen. Daarmee bouwen we op een slimme manier aan jouw ideale digitale werkplek.
Zorgeloos werken, scannen en bellen in een storingsvrije digitale netwerkomgeving. Dat gunnen we ieder bedrijf. Niet met de eerste, maar met de beste print, IT en telefonie oplossingen. Kantoordigitalisering is tenslotte de motor van jouw succes. Oriënteren op je ideale werkplek doe je vast niet dagelijks. Daarom helpen we je graag op weg.
Kantoordigitalisering is voor ons de gewoonste zaak van de wereld. En we vinden dat onze klanten het ook zo moeten ervaren. Omdat we vinden dat IT, printers en telefoons gewoon doen wat ze moeten doen. Zoals afgesproken. Tegelijk ook door het niet moeilijker te maken dan het al is. En is het wel moeilijk, dan maken we het alsnog logisch voor de klant.
ISO Groep heeft verstand van zaken en is
Een stabiele factor
Als het gaat om digitalisering, dan is het onmogelijk om altijd voorop te lopen. Sterker nog: dat is ook niet altijd nodig. Wij kiezen er daarom bewust voor om niet voorop, maar wel vooraan te lopen. Daarmee geven we onszelf de ruimte om bewijs te verzamelen of een innovatie of update ook echt werkt. Om vervolgens onze klanten te adviseren of het echt iets toevoegt.
Hebben we het eenmaal geïmplementeerd of geïnstalleerd, dan doen we er alles aan om het zo naadloos en dus zo onopvallend mogelijk te laten werken. Dit maakt ons de stabiele factor in het bedrijfsproces van onze klanten.
Twee kantoren. In Veenendaal en Haaften. 35 Mannen en vrouwen sterk. Print fanaten. IT-goeroes. Gedreven service monteurs. Accurate administratie. Bij ISO Groep hebben we alle persoonlijkheden in huis om het plaatje voor het digitale kantoor compleet maken. Niet iedereen weet alles van kantoordigitalisering (we leren nog steeds bij), maar we hebben één ding gemeen: we zijn gedreven in wat we doen. Al 25 jaar. En dat bewijzen we jou ook graag.
We mogen telkens weer nieuwe klanten verwelkomen. Ook zijn we heel blij dat steeds meer bestaande klanten voor onze totaaloplossing kiezen: een stapeling van print, IT en telefonie diensten. Daarom zijn we op zoek naar versterking.
We leveren verschillende A-merk printers en multifunctionals van Kyocera, Ricoh en Konica Minolta. Ook op IT en telefonie gebied werken we samen met fijne partners. Samen zorgen we ervoor dat ruim 2000 klanten en hun medewerkers, in heel Nederland, beschikken over een complete digitale werkplek.
We vinden het niet alleen belangrijk om onze klanten te ontzorgen, maar geloven ook in een zorg voor de wereld om ons heen. Daarom voetballen we mee in de competitie van Voetballenvoorleven en steunen we verschillende andere stichtingen en instanties. Zo werkt het gewoon!
Bestelvoorkantoor.nl is sinds kort ook onderdeel van ISO Groep. Bestel één of meer van de ruim 20.000 artikelen die direct uit voorraad leverbaar zijn, van toners tot schoonmaakproducten en van printerpapier tot bureaustoel.
Deze overname is een mooie volgende stap in de groei van ISO Groep. N&N Partners blijft vooralsnog als zelfstandige entiteit werken vanuit Apeldoorn. Algemeen directeur Kees Thoutenhoofd vertelt enthousiast over deze nieuwe stap: “Wij hebben altijd uitgesproken dat wij in Midden-Nederland de grootste speler willen zijn rondom kantoordigitalisering. Met de toevoeging van N&N Partners realiseren wij deze ambitie. Klanten van N&N Partners houden enerzijds de vertrouwde partner dichtbij en zijn anderzijds via ISO Groep verzekerd van de beste service en condities. Verder kunnen al onze klanten direct profiteren van deze stap door de groei in de breedte met de aanvulling van kantoormeubelen en kantoorartikelen in ons assortiment”.
ISO Groep neemt N&N Partners uit Apeldoorn over. Kees Thoutenhoofd van ISO Groep (midden) en Alfred Nieuwenhuis (rechts) tekenen de overeenkomst in bijzijn van notaris Derk Bahlman (links).
Alle relaties zijn persoonlijk geïnformeerd. De aanpak van ISO Groep kenmerkt zich door een persoonlijke aandacht voor elke klant en een focus op relevante ontwikkelingen rondom IT en security. “Wij gaan de klanten dan ook opzoeken en informeren over de voordelen voor hen van deze nieuwe stap”. Zeker is dat wij zorgvuldig te tijd gaan nemen voor een goede samensmelting. Iedereen blijft van harte welkom bij ons op locatie in Apeldoorn. Vanuit ISO Groep begeleidt Marco Mulder de integratie. Hij is ook aanspreekpunt voor de klanten van N&N Partners, uiteraard naast de huidige vertrouwde gezichten.
ISO Groep biedt al meer dan 25 jaar slimme oplossingen voor het onderwijs en MKB. Zorgeloos werken, scannen en bellen in een storingsvrije digitale netwerkomgeving. Dat gunnen we ieder bedrijf. Niet met de eerste, maar met de beste print, IT en telefonie oplossingen. Kantoordigitalisering is tenslotte de motor van jouw succes. Je vindt ons in Haaften en Veenendaal. En nu ook in Apeldoorn.
Actie
7 september 2023
Inspiratiesessie voor je nieuwe touchscreen
Ben jij klaar voor een interactieve touch? Zoals je van ons gewend bent, hebben we altijd een leuke actie en geven we je tips. Deze maand:
Volg een touchscreen inspiratiesessie
Krijg je een gratis trolley bij aankoop van een touchscreen
Scholen krijgen een gratis training bij aankoop van meerdere touchscreens
Laat je inspireren. Leer in een uur het maximale uit jouw touchscreens te halen. Volg een gratis inspiratiesessie! Het is online. Je krijgt er geen spijt van, dat beloven we ;-).
Wij zijn al jaren fan van de touchscreens van CTOUCH, maar waar kun je een touchscreen zoal voor gebruiken?
Hybride vergaderen
Een vergadering met iedereen in dezelfde ruimte is zo 2019! Ga met de tijd mee en richt je online vergaderruimte in zodat de oproep met één tik kan beginnen. Hoe richt je jouw online vergaderruimte in zodat de oproep met één tik kan beginnen?
Plannen van A tot Z
Het beheren van een project is nog nooit zo makkelijk geweest. Gebruik de kracht van touch om alle collega’s in één efficiënte, overzichtelijke sessie op dezelfde planningspagina te krijgen.
Interactieve display Kom samen rondom het CTOUCH touchscreen en deel je ideeën om te werken naar jullie gezamenlijke doel: effectieve en succesvolle resultaten! Laten we het beste halen uit jullie interactieve display.
ACTIE: koop je voor 31 oktober 2023 een CTOUCH NEO scherm?
Dan ontvang je gratis de CTOUCH AMIGO erbij!
Professionals zijn altijd onderweg. Voor hen is het belangrijk dat hun vergaderingen en presentaties op elk moment in elke ruimte kunnen plaatsvinden. De Amigo is een lichtgewicht, stijlvolle en stevige trolley die speciaal is ontworpen voor flexibel gebruik in kantoren, bedrijven en onderwijsinstellingen.
Hoe kun je AI (Artificial Intelligence) inzetten op je werkplek? Heb jij een moderne werkplek die geschikt is voor AI? Wat is het verschil tussen een klassieke en moderne werkplek? Collega Cornelis van Tuijl, Manager IT, vertelt het je in zijn blog. Hij sluit af met tips voor een plan van aanpak voor een moderne werkplek met AI én je krijgt als bonus een gratis scan.
Laten we eerst even kijken hoe het nu gesteld is met jouw werkplek. Is jouw werkplek geschikt voor AI? Mopperen jij en je collega’s regelmatig over:
Traag startende software
Een laptop vol software die je nooit gebruikt
Zelf programma’s downloaden mag niet, alles zit helemaal dichtgetimmerd
De kosten voor het onderhoud van alle werkplekken rijzen de pan uit
Security is een heikel punt
De kans is bijzonder groot dat als jij minstens drie van deze vragen instemmend beantwoord je werkt via de ‘klassieke’ werkplek. Hoe keer je het tij? Met een veilige moderne werkplek die geschikt is voor AI op basis van Microsoft technologie! Lees hieronder snel verder.
Beantwoord je alle vragen met nee? Grote kans dat jij dan gebruik maakt van Microsoft 365! Jouw werkplek is geschikt voor kunstmatige intelligentie. Ontdek meer over Copilot, het handige AI-hulpje.
Een moderne werkplek, lost al deze kleine en grote irritaties op. Een moderne werkplek kies je omdat:
Je snel relevante data wilt terugvinden
Je echt wilt samenwerken op verschillende plekken
Je op elk moment én op elk device bij je werkplek wilt kunnen
Je data veilig is opgeslagen
Je klaar wilt zijn voor AI
Je grip wilt op kosten
Microsoft 365 is een moderne werkplek oplossing waarmee je het beste uit Microsoft 365, Windows 11 en Enterprise Mobility + Security samenbrengt.
Microsoft 365 is hét online platform van Microsoft om veilig en effectief met elkaar samen te werken in de cloud. Microsoft 365 bestaat uit een aantal zeer bekende producten die met elkaar zijn geïntegreerd. Wat zijn de belangrijkste applicaties in Microsoft 365?
Enterprise Mobility + Security (EMS) is een uitgebreide cloudoplossing van Microsoft waarmee je uitdagingen op het vlak van Bring Your Own Device (BYOD) kunt invullen, hierover lees je straks meer. Wil je meer weten over security? Lees dan mijn blog met 6 tips voor veilig werken in de cloud.
AI met Copilot Artificiële intelligentie komt ook naar je werkplek. Is jouw werkplek daar klaar voor? Met Microsoft Copilot gebruik je de technologie van ChatGPT in alle bekende werkplek applicaties; Word, PowerPoint, Excel, Outlook en Teams. Copilot, wat kun je ermee?
Weet je nog hoe we vroeger samenwerkten aan bestanden? Ik stuurde je een bestand via de email. Jij opende dat op jouw eigen computer. Oef, wat duurde het soms lang om een bestand te up- of downloaden. Dat gaat nu heel anders. We werken tegelijkertijd in een bestand, er is versiebeheer en we kunnen overleggen over de inhoud via de chat.
Wat zijn verschillen tussen een klassieke werkplek en een moderne werkplek? De moderne online werkplek is een digitale werkplek voor iedere medewerker die je vervolgens op ieder willekeurig apparaat kunt raadplegen. Gebruikers zullen vooral grote verschillen merken op gebied van samenwerken. Wellicht liggen de grootste verschillen op gebied van security, compliance en back-up. Het veiligheidsbeleid wordt ongeacht de locatie altijd toegepast. Denk daarbij aan:
Eisen op gebied van wet- en regelgeving
Bescherming van bedrijfsgegevens, ook op BYOD
Beveiliging tegen cybercrime
Voorkomen van datalekken
Meervoudige verificatiemogelijkheden
Mobile device management, denk aan remote lock en remote wipe
Tot slot is de moderne werkplek vaak efficiënter en goedkoper in beheer.
Op basis van onze ervaring hebben we een roadmap ontwikkeld voor de moderne werkplek. Een plan van aanpak op weg naar de ideale cloud werkplek. Onze aanpak bestaat uit vijf stappen:
Scan
Planning
Adoptie & training
Implementatie
Support
Eenmaal onderweg kijken we naar de prioritering voor jouw organisatie en de onderlinge samenhang van de Microsoft-producten. Door deze insteek is de routekaart niet vaststaand, maar een pad dat continu wordt verbeterd naarmate jouw organisatie verandert.
Is jouw bedrijf klaar voor de cloud? Wij helpen je graag verder op jouw route naar een moderne cloud werkplek in de vorm van advies, adoptie en implementatie. Op basis van de scan krijg je van ons:
Roadmap, visualisatie van de moderne werkplek
Plan met kostenindicatie aanschaf nieuwe licenties en apparatuur
Op maat gemaakt op basis van je bestaande situatie en mogelijkheden
Copilot maakt content op basis van AI (Artificial Intelligence). Dit nieuwe hulpje van Microsoft combineert daarvoor documenten in Word, Excel en PowerPoint, gegevens uit je agenda, e-mails in Outlook, chats in Teams en notities van vergaderingen in OneNote.
Copilot is vergelijkbaar met ChatGPT en werkt met dezelfde technologie, alleen dan geïntegreerd in je Microsoft 365 omgeving. Dat maakt deze assistent nog krachtiger. Copilot kan bijvoorbeeld op basis van de gegevens uit een spreadsheet en vergaderingsnotities voor jou een projectvoorstel schrijven. Met dit door AI gemaakte voorstel heb je binnen enkele minuten een concept om verder uit te werken. Het bespaart je dus veel tijd en laat je misschien bepaalde dingen zien die je zelf nooit bedacht had.
Ben je benieuwd naar meer voorbeelden en hoe je Copilot in Word, Excel, PowerPoint, Outlook, maar ook in Teams kunt toepassen? Lees snel verder.
Copilot kan inhoud toevoegen aan bestaande documenten, tekst samenvatten en bepaalde stukken of een heel document herschrijven om het beknopter te maken. Je kunt zelfs de tone-of-voice bepalen. Copilot kan ook helpen je schrijfwerk te verbeteren met suggesties die je argumenten versterken of inconsistenties gladstrijken. Dit zijn enkele voorbeeldvragen voor Copilot die je kunt proberen in Word.
Maak een projectvoorstel van twee pagina’s op basis van de gegevens uit [kies een document] en [een spreadsheet].
Maak de vierde alinea beknopter.
Verander u overal in jij om meer casual te zijn.
Maak een concept van één pagina op basis van een ruwe schets.
Maak een samenvatting van dit document.
Breng meer alinea’s en leestekens aan zodat de tekst beter leesbaar wordt.
Zitten er niet goed lopende zinnen of inconsistenties in mijn tekst?
Maak een uitgewerkte notulen op basis van mijn aantekeningen in de Teams chat en Onenote.
Zorg dat deze beide documenten er hetzelfde uit komen te zien qua vormgeving.
Geef een uitsplitsing van de verkopen naar soort en kanaal. Voeg een tabel in.
Analyseer mijn kwartaalcijfers en laat 3 trends zien.
Laat de impact van [een variabele wijziging] zien en maak een grafiek hiervan om het te helpen visualiseren.
Laat zien hoe een verandering in de groeipercentages voor [een variabele] mijn brutowinstmarge zou beïnvloeden.
Zijn er verbanden te ontdekken in de data?
Maak een presentatie met 10 dia’s op basis van een Word-document en voeg 4 relevante foto’s uit de foto map van ons bedrijf toe.
Maak op basis van deze presentatie een korte samenvatting van 2 pagina’s.
Maak van deze 4 opsommingstekens 4 kolommen. En voorzie elke kolom van een passende afbeelding.
Organiseer alle e-mails van elke klant in een eigen map en geef ze een eigen kleur.
Maak een samenvatting alle e-mails die ik heb gemist toen ik afgelopen 2 weken op verlof was. Markeer alle belangrijke items.
Selecteer een lange groepse-mail en vat de belangrijkste actiepunten / standpunten per persoon samen.
Stel een reactie op om meer details te vragen over hun 2e en 4e punt; verkort dit ontwerp en maak de toon informeel.
Nodig iedereen uit voor een lunchsessie over Microsoft Copilot aanstaande vrijdag om 12.00 uur. Vermeld dat er voor de lunch wordt gezorgd en vraag naar dieetwensen.
Maak een samenvatting van wat ik gemist heb in de vergadering.
Welke (actie)punten zijn er tot nu toe gemaakt?
Waar zijn we het eens/oneens over dit betreffende onderwerp?
Maak een tabel met voor- en nadelen voor [onderwerp dat wordt besproken].
Waar moeten we nog meer aan denken voordat we een beslissing kunnen nemen?
Welke beslissingen zijn er genomen?
Wat zijn enkele voorgestelde vervolgstappen en actiepunten?
De assistent werkt op basis van semantische indexering van de gebruiker en werkplek data. Als ik zou vragen “zoek het salesrapport van april”, dan gaat deze assistent niet zomaar op zoek naar simpelweg een salesrapport uit april. Integendeel Copilot begrijpt dat “Salesverslagen gemaakt worden door Marco van sales en dat ze gemaakt zijn in Excel”. De achterliggende intenties worden meegenomen door de semantische indexering en op die manier vind je wat je nodig hebt.
Het is wel belangrijk om op te merken dat Copilot, net als elke andere AI-tool, soms suggesties kan geven die niet volledig accuraat, gepast of veilig zijn. Daarom is het altijd verstandig om je daarvan bewust te zijn en de suggesties te controleren voordat je er verder wat mee doet. Kortom, dit kan in de toekomst een waardevolle tool zijn om tijd en moeite te besparen bij je werk.
Momenteel rolt Microsoft Copilot uit bij geselecteerde bedrijven. Zodra de tool voor iedereen beschikbaar is, laten we je dat uiteraard weten.
De beste manier om je voor te bereiden op Copilot is door Microsoft 365 te gebruiken. Een moderne werkplek uit de cloud draagt direct bij aan een betere bedrijfsvoering. Toch twijfelen nog veel organisaties. Omdat ze worstelen met on-premise en legacy-applicaties in combinatie met bestaande virtuele werkplekken.
Goed nieuws: elke werkgever kan nu een moderne werkplek uit de cloud aan álle medewerkers bieden. Niet als losse werkplekoplossingen naast elkaar, maar goed geïntegreerd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.