Teamviewer
Teamviewer
Klantportal
Klantportal
Support
Support

ISO Groep wint twee KYOCERA service awards

KYOCERA Document Solutions Service Award finale

Collega Service engineer Maikel en Service manager Peter deden vorige week mee aan de KYOCERA Document Solutions Service Award finale. Zij zijn tweede en derde geworden en kregen naast een certificaat een award uitgereikt. Zij behoren daarmee tot de top 3 beste KYOCERA technici van Nederland en daar zijn we heel trots op.

Theorie en praktijk over KYOCERA-producten en service

Peter: ‘De jaarlijkse wedstrijd van KYOCERA is om te achterhalen wie de meest bekwame technicus is in Nederland. De competitie bestond uit een combinatie van theorie- en praktijkopdrachten over KYOCERA-producten en de service daar op. Ik deed voor de eerste keer mee. Het was een dag met spanning en gezelligheid. Welke opdrachten krijg je voor geschoteld en dat alles onder tijdsdruk van 15 minuten per opdracht! Het was een super leuke ervaring en dan is een 3de plaats gaaf! Verder was het leuk om zo kennis te maken met de beste technici van het land.’

Beste KYOCERA technici

Maikel: ‘Dit jaar deed ik voor de 4e keer mee, zoals ik gewend ben van KYOCERA, was alles weer zeer goed verzorgd. De dag begon met een pittig theorie examen van 30 vragen, hierna volgde 7 praktijk examens met uitlopende cases die je buiten in het veld tegen kan komen. Aansluitende was de spannende prijsuitreiking. Mooi dat wij als ISO Groep de plek 2 en 3 mee mochten nemen! Buiten het feit dat je met de 5 beste technici van Nederland strijd om de titel, is het vooral een hele leuke en ook zeker een leerzame dag.’

 

Service op printers en scanners

Jaap van der Zouwen: ‘Wij zijn heel trots op onze mannen. Bij ISO Groep vinden we dat iedereen zorgeloos zou moeten kunnen werken, kopiëren, printen, scannen en bellen. Printers en scanners moeten het gewoon doen! Dat is voor ons vanzelfsprekend. We adviseren klanten over bestaande en nieuwe KYOCERA-producten en hebben een uniek service concept rondom storingen. Wist je dat we een gemiddelde call-to-fix tijd realiseren van minder dan 5 uur? Storingen goed en snel oplossen is onze topprioriteit. Dat Peter en Maikel deze KYOCERA awards winnen, is een fantastische erkenning.’

Lees meer over de onze service op printers.