Teamviewer
Teamviewer
Klantportal
Klantportal
Support
Support

Service Coördinator Gerbert sport graag

Nieuw sporttenue

‘Ik ben een bezige bij, maar voor mijn werk zit ik 80% van de tijd. Dan heb je een uitlaadklep nodig en daarom sport ik veel’, vertelt Gerbert Broekhuizen, Service Coördinator / Planner bij ISO Groep. Alle medewerkers mochten deze zomer een sporttenue uitkiezen. ‘Ik ben superblij met mijn nieuwe sportpak en hoop het vaak te kunnen dragen.’

Massaal printen

Afgelopen maanden was het heel druk. De service draaide op volle toeren en de monteurs gingen gewoon op pad om nieuwe printers te plaatsen en storingen op te lossen. Op de Servicedesk hebben heel veel telefoontjes verwerkt. Wist je ook dat we een recordaantal toners verstuurd hebben aan scholen? Die gingen massaal meer printen om kinderen thuis aan hun lesstof te helpen.

Ik ben bewust bezig met beweging, maar het moet wel leuk blijven

Miami Beach

Gelukkig kon ik gewoon door sporten. Mijn sportschool had buiten een sportveldje met tent ingericht. Ik was bezig. De zon kwam op. Het voelde alsof ik op Miami Beach zat. Werkelijk geweldig. Een mooie ervaring in een roerige tijd. Met mijn vrouw stap ik ook graag op de fiets. Heerlijk van de buitenlucht en de natuur genieten.

Eiwitten

We hebben maar één lijf gekregen, dus daar moet je zuinig op zijn. Daarom eet ik ook veel eiwitten. Ik begin de dag met een halve bak skyr (IJslandse Yoghurt), wat noten en rozijnen. Tussendoor neem ik een boterham en een prak. Voordat ik ga slapen eet ik de rest van de bak skyr leeg. Ik merk dat mijn spieren sneller herstellen van die eiwitten.

Voetballen in het magazijn

Vroeger voetbalde ik graag in de zaal. We hadden een heel hecht team en zijn nog steeds een vriendengroep. Ik moest daarmee stoppen omdat mijn knie steeds slechter werd. Als ik wilde spelen zei mijn hart ‘ja’, maar mijn verstand ‘nee’. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe knie en daar hoop ik nog heel lang mee te doen. Ik trap alleen nog een balletje voor de gein hier in het magazijn.

Eerste hulp bij printvragen

Ik ben het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over printers. Als klanten advies willen hebben over hun papier of een storing hebben, krijgen ze mij aan de lijn. Ik help ze graag. Elke foutmelding heeft een code, hieraan kan ik zien we wat er aan de hand is. Zo’n 25% van de klanten kunnen we zo direct helpen. We hebben ook een 06-nummer en Whatsapp, waarop we foto’s kunnen ontvangen en desnoods live mee kijken.

Tip voor plakkerig papier

We werken met een automatisch toner bestelsysteem; als er een toner opraakt, krijgen wij een seintje en sturen we een nieuwe. Maar ja, dat systeem houdt geen rekening met corona of vakanties. De leveringen aan scholen zetten we al zes weken stop. Natuurlijk houden we daarbij ook rekening met de regiospreiding.

Door afwezigheid ligt papier in de printer stil. Het was daarnaast een warme zomer. We krijgen dan veel vragen over vastgelopen papier. Dat komt doordat papier last krijgen van vochtafzetting en aan elkaar gaat ‘plakken’. De printer kan het papier niet goed meer pakken en/of het papier loopt vast. Wat kun je dan het beste doen? Mijn gouden tip is: haal het hele pak uit de printer. Draai het een halve slag en leg het op z’n kop weer terug. Zo ligt het papier met de andere snijkant bij de motor en kun je weer probleemloos printen.

Planning nieuwe printers

Ik plan ook leveringen van nieuwe printers in. Ik hou daarbij rekening met allerlei zaken. Waar zit de klant? Komt het uit dat we komen? Zit de klant op de begane grond, of op een verdieping? Dan weet ik of we de traploper (voor het omhoog tillen van de printer) mee moeten nemen. In de communicatie speelt het netwerkimplementatieformulier een belangrijke rol. Van tevoren wisselen we via dat formulier al allerlei informatie met de klant uit, zoals onder andere het type en IP-adres van de printer. Zodra het formulier retour is, plan ik de levering in. Als iedereen snel wil, kunnen we ook snel gaan.

Geluksmomentje

We hebben hier alles onder één dak; printers, telefonie en IT. Dat heeft zo zijn voordelen. Vorige week had ik een klant die belde met een scan-to-mail vraag. Aan het serienummer van de printer kon ik zien dat wij ook het IT-beheer doen. Zodoende kon ik gelijk doorschakelen naar onze IT-helpdesk. Als ik klanten à la minute kan helpen, is dat een klein geluksmomentje voor mij.