Toners bestellen
Toners bestellen
Klantportal
Klantportal
Support
Support

Reserveer je werkplek via Microsoft Teams

Werkplek reserveren via Microsoft Teams

Hybride werken is hot en een blijvertje, daar zijn we het met z’n allen over eens. Maar hoe houd je grip op de bezetting- en benuttingsgraad op kantoor en regel je het slim? Je kunt het misschien even redden met een intekenlijst op Sharepoint of een secretariële Excel-lijst, maar verschillende klanten vroegen ISO Groep een slimmere oplossing te bedenken. Hiermee reserveer je zonder poespas, vlot een werk- of vergaderplek.

 

Werkplek reserveren via desktop of app

We hebben dé oplossing gemaakt binnen Microsoft 365 waarmee je snel en eenvoudig ziet welke werkplekken er vrij zijn, om er dan direct één te reserveren. Dit kan in Microsoft Teams vanaf je desktop (thuis) of, met de mobiele werklek reserveren app, met je smartphone. Hieronder zie je enkele screenshots.

Intelligente werkstromen met Power Automate

Het werkplek reserveringssysteem is gemaakt met behulp van Power Automate, een slimme workflowapplicatie van Microsoft die gebruik maakt van Robotic Process Automation (RPA). Met Power Automate heb je ontzettend veel opties om processen te automatiseren. Het is een gebruiksvriendelijke tool waarmee je aan de slag kunt gaan met apps, rapportages, workflows en chatbots. Bijvoorbeeld:

  • Over 15 minuten een herinnering aan mezelf sturen of aan het hele team
  • Een pushmelding ontvangen bij ontvangst van belangrijke mails
  • Email bijlagen opslaan in OneDrive
  • Goedkeuringsproces starten als er een nieuw item is toegevoegd
  • Zien hoeveel telefoontjes je op een dag mist

Welke handelingen zou jij willen automatiseren?

Dagelijks denken we met klanten mee hoe een moderne werkplek je digitale transformatie ondersteunt! Onze kennis van informatietechnologie en printers zorgt daarbij regelmatig voor een kruisbestuiving. Wij gaan graag met je in gesprek over de mogelijkheden voor jouw organisatie. Ter inspiratie nog 3 werkprocessen van klanten die recent vereenvoudigd zijn:

  1. Slimmer werken door direct te scannen naar de cloud
  2. Hoeveel telefoongesprekken mis jij op een dag?
  3. Werkbonnen herkennen en automatisch koppelen aan bijbehorende opdrachten

 

Vraag een vrijblijvende inspiratie sessie aan >

Wat is een moderne werkplek?

Ontdek de moderne werkplek >

Vragen over deze case?

Neem contact op met
Lennard van Gelder